1 november 2008 - Vintertid och bloggutveckling

Jag fattar verkligen inte grejen med vinter- och sommartid. Vissa vill ha det ljust på morgnarna och vissa på eftermiddagarna.
Det enda som tidsomställningen tycks medföra är sömnstörningar under någon vecka för halva befolkningen.
Jag tycker att vi bestämmer oss för en tid, jag bryr mig inte om vilken, och så håller vi oss till den.


Om någon tycker att min blogg blivit väldigt ointelligent och intetsägande så handlar det om att jag varken har tid eller ork att skriva ordentliga, genomtänkta saker med ett genomgående hållbart resonemang. Och hellre än att inte skriva alls försöker jag posta något då och då, delvis för att jag på sistone lagt märke till att min förmåga att använda språket försämrats något. Jag gissar att det beror på att jag inte skriver så mycket (tidsbrist osv.) och därför är det kanske bättre att jag fingrar ner lite nonsenstankar och får träning än att jag inte skriver alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0